ovtarsas
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Játékszabályok
 
Általános
 
A küldetésekről

KÜLDETÉSEK, KALANDOK:

Kaland mezőre lépve, különbőző próbák sikeres elvégzése után előnyre tehetsz szert a játékban vagy varázstárgyakra bukkanhatsz esetleg valami egyéb esemény történik veled ami mindenképpen kedvező. A kaland kártya általában a következőképpen néz ki:

1. Szerepel rajt a kaland leírása. Ezt a kaland kárytákon látod. A kalandot amikor rálépsz a "kaland" mezőre akkor oldhatod meg. Ekkor húznod kell egy kaland kártyát. A kalandot csakis az a galetki (játékos)oldhatja meg, aki megkapta, más galetki nem, illetve ha más galetki is ugyanerre a "kaland" mezőre lép akkor neki új másik kaland kátyát kell húznia. Ha nem sikerült a kalandot megoldani akkor továb haladhatsz vagy újra próbálkozhatsz. amennyiben továbbhaladsz, tehát nem oldod meg a küldetést, akkor a húzott kaland kártyát vissza kell tenned a kaland pakli aljára.

2. Szerepel a kaland megoldásának feltétele vagy akár több is. Ez lehet az alábbiak valamelyike ill. ezek kombinációja: egy vagy több szakértelem megléte, szakértelempróba (minél magasabb egy szakértelmed, annál nagyobb az esély, hogy sikerrel jársz), tulajdonságpróba, egy vagy több tárgy megléte, bizonyos dolgok (pl. varázslat) ismerete, esetleg valamilyen ellenfél legyőzése. A kaland nehézségétől függ, hogy megtudod-e, mi szükséges a kaland megoldásához, vagy neked kell rájönnöd. Bizonyos kalandok megoldásához szükséges kisebb kalandok előzetes megoldása. A tulajdonság és képességpróbák során a másik játékos egy dobókockával dob, és az így kapott értéket adja hozzá a tulajdonságodhoz, ennek a számnak kell elérnie vagy meghaladnia a próba küszöbszámát ami a feltételnél látható.

A legtöbb kaland sikeres végrehajtásáért jár ún. "hősiesség pont" is, amellyel egy kaland megoldása során a sikered esélyét növelheted. Ha egy próba során akarsz ilyen pontokat használhatsz fel, hogy a küldetésben sikeres próbát tehess. Minden kaland kártya felhúzása elött ki kell jelentened mennyi pontot szeretnél felhasználni az esetleges próbákhoz. a felhasznált pontokat hozáadhatod a dobásodhoz. Természetesen ha nincs "hősiesség pontod" nem tudsz élni ezzel a lehetőséggel. Abban az esetben ha nem sikerült a próba a "hősiesség pontok" akkor is elvesznek!  

 

Példa:

Kaland mezőre lépsz. Úgyérzed hasznos lenne szerencsét próbálnod. Kijelented, hogy a meglévő 12-ből  4 "hősiesség pontot" akarsz maximum felhasználni.

KALANDKÁRTYA:

Leírás:Megpillantasz egy hihetetlenül magas, csillogó kristályból épült, karcsú tornyot. A bejáratban egy ösztövér, fehér bőrű, három vékony, földig érő karra támaszkodó galetki áll. Amikor közelebb érsz, biccent feléd, és megkérdezi, hogy volna-e kedved varázslatot tanulni. Ha igen, itt lehetőséged van rá.

Tégy mágia próbát 6-os küszöbre!

(Itt következik az első próba. Ez egy tulajdonságpróba, a Mágia tulajdonságodra. A próbaküszöb itt 6, tehát a Mágia tulajdonságod értéke plusz egy 1-6 közötti számnak, ezt el kell érnie. Mágiád 2, a dobás 6, a próba sikeres).

- Gratulálok, kiálltad a próbát!

3. Szerepel a kaland kártyán a küldetés megoldásáért járó jutalom is.

Példa:

JUTALOM: Kapsz egy tárgyat! (ekkor például húzni kell a tárgy pakliból egy lapot és akkor az adott játékos -galetki- birtokolja az adott tárgyat.

 

 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!